femtio nyanser av honom

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag var vi på dagis från kl 09:00 - 14:00 :)

Det har gått riktigt bra idag också, vi var ute direkt när vi kom. Det hade tydligen blivit något fel i deras planering för dom ska egentligen inte vara ute under inskolningen.
Men Eddie är väldigt lättsam sådär så det gick fin fint som vanligt!
Han lekte med sig och med alla barnen och hade hur kul som helst :)
 
 
 
När vi gick in så var det dags för frukstund och Eddie vräkte i sig en banan och efter det så var det sångstung. 
Sångstungen var inte riktigt lika uppskattad som frukstunden... Han fick välja en låt men han sprang iväg och lekte med ett tåg ist för att sjunga med :P


Det gick mycket bättre vid matbordet idag också, han åt mer idag och han var inte lika mammig :)
Jag upptäckte även att han är helt galen i svarta oliver, så det ska jag ta och köpa hem imorgon :)
 
 
Efter maten så var det dags för vilostund, vilket betyder att dom som sover middag ska lägga sig i ett rum som är uppbäddad åt dom :)
Jag har ju gått och vart helt inställd på att Eddie aldrig kommer somna där inne sålänge som jag är med eftersom vi bara lägger honom i sin säng i sitt rum här hemma och så sover han direkt. Han somnar aldrig i våran famn eller när vi är i rummet!
Men efter många om och men så somnade han faktiskt där på sin lilla madrass :O Han sov visserligen bara 30 minuter, men det är ju bättre än ingenting :D

 
Imorgon ska jag lämna min lille pojk alldeles ensam där en stund :O Hoppas det går bra! <3
 
 

 
Idag kom mamma över och åt mat här hemma för jag hämtade Ahlizee efter dagis så hon skulle slippa sitta ensam ute hos mamma.
Mamma jobbade länge idag så jag tyckte att Ahlizee kunde få komma hem till oss och gå på en promenad :)
 
Efter maten så åkte dom hem direkt och jag började natta barnen. Dom sover nu sen ett par timmar tillbaka så jag har ängnat min tid åt att läsa 50 nyanser av honom såklart!
 
Nu har jag bara 3 kapitel kvar i boken, vilket betyder att jag kommer läsa ut den alldeles strax :)
 
Jag har med andra ord läst ut denna underbara bok på 2 dagar eller rättare sagt några timmar eftersom jag inte direkt har mycket till tid att läsa på dagar :P
Så jag kan konstatera att denna bok är något så extremt bra, jag bara ÄLSKAR den!!! Hoppas dom andra böckern är lika bra :)
 
 
Men nu ska jag ta och göra mig en kopp kaffe i min fina tassimo och sen prata med Evve :)
 
Ha en trevlig kväll!
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Anonym

Svar: Haha, där fick allt en chock ;) Men som sagt så får vi se hur länge jag skriver nu då! <3

Svar: Fortsätt skriv, du har fortfarande mig som en trogen läsare :D <3
Elin Skogsberg

2013-04-04 @ 09:25:34
URL: http://linnhademalm.blogg.se
Postat av: Linda

Är dom böckerna bra? Skönt att det går bra för er lilla kille :)

Svar: Dom är helt underbara, har snart läst halva andra boken på bara några timmar :D Så man slukar böckerna :DTycker verkligen att du ska läsa dom :)
Kram <3
Elin Skogsberg

2013-04-04 @ 17:52:03
URL: http://thestoryoflilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0