Hej hopp

Hej,hej!
 
 
 
 

Blev inget inlägg igår för vi sov ute hos mamma!
 
Men nu är jag iaf tillbaka till bloggen ;)
 

 
 
I Lördags så var jag, Jocke och Molly iväg på Wiljas dop (Louise och Andreas dotter).
Det var ett fint dop och dom blev glada över doppresenten :) 
 
Vi lämnade Eddie hemma eftersom han har en förmåga att börja skrika så fort han går in i en kyrka.... Plus att han är väldigt trött nu när han har börjat på dagis, så det hade bara blivit väldigt jobbigt för honom!
Men han hade det kul hemma hos sin mormor :) 
 
När vi kom hem till mamma så packade vi ganska snabbt ihop för att åka hem. När vi väl kom hem så ringde Jockes mamma och frågade om hon och Jesper kunde komma över, så vi fick sällskap av dom på kvällen :)
Efter ett tag så kom även mamma hem till oss för att sova hos oss :)
 
 
 
På Söndagen så åkte jag och barnen med mamma ut till henne och Jocke åkte till sin pappa en sväng :)
När han kom ut till mamma så bytte jag om för att sen åka in mot Friskis och köra ett härligt box-pass!
 
Det var ett underbart pass som vanligt och när vi skulle köra ihop med ett annat boxpar så fick vi köra med träningsledaren och hon som körde med honom :)
Jag fick äran att köra mot Dean(ledaren) så jag var totalt slutkörd när jag kom hem, haha :P
 
Det var en jäkla utmaning och jag klarade av den :D
Klarade även av en magträning genom hela låten(vilket jag inte har gjort förut) så jag var väldigt glad när jag gick därifrån :D
 
Idag har jag sån där härlig träningsvärk :) Väldigt mycket träningsvärk i vaderna och det känns underbart :D
 

 
 
Idag lämnade jag och Jocke barnen tillsammans på dagis klockan 09:00 :) 
Molly vet vi ju att det inte är några problem att lämna men vi ville se hur Eddie tog det när vi båda lämnade :)
 
Eddie gav Jocke en puss och kram innan han skulle gå ut och leka och när jag satte ner honom för att säga hejdå så vände han sig bara om och sprang utan :P
Jag ropade hejdå och han sa något på sitt egna språk utan att titta på mig så jag vet inte om det var ett hejdå eller något han sa till sina kompisar :P
 
Skönt att han inte blir ledsen när vi lämnar honom, jag är så glad att han trivs där :)
 
När jag hämtade dom så informerade personalen mig om hur det hade gått. Han hade sovit i 1 timme och 5 minuter så nu börjar han känna sig bekväm :) Han hade inte blivit ledsen någon gång idag inte ens när han ramlade och slog sig :)
Lille pojk, vi är så stolta över dig <3
 
 
När vi kom hem så började jag och Molly att städa hennes rum medan Eddie låg och vilade sig i en puff och tittade på Disney Junior!
Hör och häpna.... Min lille pojk låg still i hela 10 minuter :O Visste inte att han hade en så lugn sida :P haha!
 
 

 
 
Nu sover båda barnen så jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på underbar musik :) Fast jag är lite irriterad på Spotify... Det bara strular hela tiden :(
 
Har fixat premium tusen gånger nu men det försvinner varje månad och så går det inte att få igång det utan massor av strul... Så nu måste jag vänta tills Jocke kommer hem så han kan fixa till det igen.
Blir ledsen när musiken krånglar!
 
 
Får nöja mig med att iaf kunna lyssna lite på musiken även om det är massor av irriterande reklam lite då och då.
 
 
Nu ska jag ta och läsa lite bloggar :)
 
Ha en trevlig kväll!
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0