Jobb och utbildning

Hej,hej!
 
 
 
 

Nu har jag precis kommit hem från jobbet, så jag sitter och väntar på att Joakim ska komma hem med min bil :)

Hade tänkt hinna till Tuna Park och fixa min klockan som jag fick av Linn, Rickard och Thyra när jag fyllde år :)
Vill ju börja använda den, men har verkligen inte fått tid över för att åka ner och fixa till storleken... :(



Idag ska vi sova ute hos mamma för hon ska barnvakta barnen medan jag ska på en utbildning :)  
 
Så med andra ord kommer jag våga titta på Criminal Minds ikväll :) Jag är ju extremt mörkrädd så jag vågar aldrig titta på Criminal Minds när jag är hemma själv :P Mamma spelar alltid in det så jag kan titta dagen efter, haha!




Nu ska jag gå och packa ihop lite saker till ikväll och sen ska jag röra mig mot dagis :)

Ha en fortsatt trevlig soldag :D 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0