jobb

Hej,hej!
 
 
 

Idag så har jag vart och jobbat med mamma, det är så skönt att komma iväg och göra något annat än att bara vara mamma :P

När vi hade jobbat klart så åkte mamma och köpte ett par rosa arbetsbyxor till mig :D Så jag väldigt glad idag, haha :)
 

När jag kom hem så tog jag fram dammsugaren och drog av lite här hemma innan det var dags att åka till dagis.
När jag hade hämtat mina busungar så åkte vi hem och busade såklart!
 
Mormor och morfar kom hit en sväng för dom ville ha hjälp med en sak på datorn. Ganska så snart efter att dom kom så kom även mamma och Ahlizee :)
 
Mamma stannade här och åt lite mat med oss :)
 
Nu sover barnen sen ett tag tillbaka och jag sitter här och bara tar det lugnt! Jag har varit extremt trött nu i flera dagar så jag ska försöka att lägga mig i tid ikväll!


Det blev ett väldigt tråkigt inlägg, men jag har faktiskt inte så mycket att skriva om. Så jag tar och avslutar här och skriver ett inlägg senare om jag kommer på något kul :)
 
 
Mina 55 Squats är gjorda idag :) 

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0