min bästa

Hej,hej!
 
 
 

Idag så lämnade min älskling barnen på dagis för att Evve och Emil skulle komma på besök :)
 
Jag hann sova en stund på morgonen för jocke fixade barnen själv imorse och så hann jag även läsa två kapitel i boken innan jag gick upp och gjorde mig redo för dagen :)


När jag hade ätit lite frukost så skickade Evve och sa att dom var på väg, så då slog jag mig ner i soffan med boken igen och läste några kapitel innan hon kom hit :)
 
 
Det har vart en trevlig dag med världens bästa Evve och hennes underbart söta son Emil :)
 
Evve och Emil var kvar hemma hos oss när jag åkte och hämtade mina små busungar från dagis, Molly blev överlycklig när jag sa att Evve och Emil var hemma hos oss.. Så dom skuttade i kläderna båda två och så gick vi mot bilen :)
 
 
Tack Evve för en trevlig dag, alltid lika kul att träffas ju :D 
Saknar er redan<3
 
 
 
 
 

 
 
 
Barnen sover sen ett tag tillbaka och jag har hunnit äta och läst i boken :)
 
Nu sitter jag här och ska skriva klart här och sen ska jag läsa lite bloggar innan jag går och gör iordning en kopp chailatte :)
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll :)
 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Tack för en trevlig dag! :D Får göras om snart, hihi <3<3

Åååh, chailatte :((

Svar: Absolut, jag lockar med att du får en chailatte nästa gång ;) <3<3<3
Elin Skogsberg

2013-04-09 @ 21:55:20
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Åååh tack :D

Svar: Ska beställa hem fler chailatte nu i veckan :D <3
Elin Skogsberg

2013-04-09 @ 22:23:07
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Borde också ta och beställa hem lite, har ju knappt något hemma nu - bara original och cuppuccino (kan inte stava) ;p

Svar: Så tråkigt när dom tar slut ju :PInte lätt att stava till alla smaker till dom där, men jag förstår vad du menar iaf ;) hahah <3
Elin Skogsberg

2013-04-09 @ 22:34:53
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0