Molly din lilla bus

Hej,hej!
 
 
 

Idag vaknade Molly verkligen på helt fel sida... Jag har aldrig sätt en sån liten människa trotsa något så extremt mycket som hon har gjort idag!

Det är vart extremt påfrestande, men jag lyckades att ta mig igenom dagen iaf... Hon trotsade tills hon slocknade på kudden.
Hoppas verkligen att hon vaknar på rätt sida imorgon för då ska vi ner på stan för att leta skor till henne och Eddie.
Det var tänkt att vi skulle ner idag men jag hoppade den biten!


Eddie har vart glad idag men han har inte vart sådär jätte rolig heller... Han har tagit fram allt han inte får röra och sagt: Mamma, dä aj aj!
Tur att han var glad hela dagen igenom iaf!

Eddie somnade 17:40 idag och Molly somnade strax efter 19:00 så jag sitter här och samlar krafter tills imorgon... För det spelar ingen roll hur trotsiga dom är imorgon för vi måste ner och köpa skor då.


Idag kände sig Jocke lite bättre så han gick till jobbet idag. Jag har inte hört något under dagen så jag hoppas att han mår lika bra när han kommer hem som han gjorde när han åkte.
Den här förkylningen har vart ihärdig kan jag meddela!

Jocke som aldrig blir sjuk har vart helt utslagen med hög feber stackarn :/
Barnen är friska nu också men jag tänker låta dom vara hemma från dagis imorgon också så dom hinner vila upp sig en dag :)

Idag har jag även hunnit med att storstäda efter att vi har legat sjuka här hemma i 1 vecka. Så nu trivs jag här hemma igen :)
Får panik när det ligger saker överallt. 
Barnen fick plocka undan på sina rum så fixade jag resten :) Eddie hjälpte till att dammsuga lite(det är hans favorit syssla när det gäller städning) och Molly fick skura golvet på sitt rum :)


Nej, nu ska jag återgå till att prata med Evve och vänta på att Jocke ska komma hem från jobbet :P
Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Puss & Kram
<3
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0