Sjuk!

Hej,Hej!
 
 
 
 
 

Ursäkta uppehållet här... Men vi har legat sjuka hela familjen här hemma. 
Jag och Eddie mår bättre idag men Molly och Jocke är fortfarande febriga :(


Igår var Anna-liisa barnvakt åt barnen så Jocke och jag kunde försöka bli friska... Så jag passade på att sova typ hela dagen och vräkte i mig kiwi :)
 
Hoppas febern håller sig borta från mig nu för imorgon måste jag jobba. 
 
 
 
 
Jag har inte sådär jätte mycket att skriva om för jag antar att ni inte vill läsa om hur många timmar jag har spenderat i sängen den här veckan, haha :)






Jag har hållit mig till utmaningen fast än jag har legat med 40 graders feber, så jag hoppas att ni alla andra också har gjort det :)
Idag är det dags för 105 st Squats!

Jag ska bara skriva klart här sen ska jag ta och göra min rumpisar :)


Men ha en trevlig kväll alla fina så hörs vi imorgon :)
 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Vad du är duktig fastän du är sjuk å allt! :D

Svar: jag försöker iaf ;) <3
Elin Skogsberg

2013-04-18 @ 21:00:27
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0