Squats & Jägarvila

Hej,hej!
 
 
 

Börjar med att kolla om alla som är med på rumputmaningen har gjort sina 60 idag? :)
Mina är gjorda och jag har även kört lite jägarvila idag... Blev dock inte nöjd med tiden på den, trodde jag var starkare än så :(
Men,men ska klara längre imorgon :)
 
 
Tror ni att vi kommer få en snygg rumpa efter det här? ;)




Idag har jag vart iväg och jobbat med mamma igen :)
Barnen fick gå på dagis till klockan 14:30 idag, vilket dom båda tyckte var kul eftersom dom fick vara med och käka mellanmål då :P

Efter dagis så åkte vi hemåt och busade som vanligt. Underbara barn ni har sån härlig energi och jag bara älskar det :D

Igår fick jag ju stå ut med smurfar hela dagen och idag så körde dom på bamsetema :P Men det var roligare att dansa till bamse än till smurfarna ;)

 
Jag har verkligen ingenting att göra nu på kvällen... Jag skulle kunna städa lite men det orkar jag inte göra idag :P
Tar städningen imorgon :)
 
 
Så jag ska göra plankan om ett litet tag sen har jag några till övningar som jag kan roa mig med innan älsklingen min kommer hem :)
 



Kom ihåg att köra era Squats idag, ingen får fuska!!! KÄMPA,KÄMPA! :)
 
Ha en trevlig tränarkväll :)
 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0