Tuna Park

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag har jag och barnen vart på Tuna Park med mamma och mormor :)
Köpte skor till Molly och Eddie så nu är dom nöjda :D

Det blev ingen längre tur på tuna för Eddie trivs inte sådär jätte bra med att gå runt i affärer :P
Efter Tuna så åkte vi alla hem till mormor för att fika, det var mer uppskattat av Eddie ;)



Efter mormor så åkte vi förbi på Arver för att Molly ville visa skorna för pappasen, men han kunde inte komma ut till bilen direkt när vi kom så båda barnen hann somna innan han kom ut :P

Molly vaknade iaf till lite innan vi åkte därifrån, så hon fick sig en puss och kram av passen. Jag tror att det var det hon ville egentligen :P



Vi har faktiskt inte gjort så mycket mer idag! 
Jag har fixat med alla blommor här hemma och sen gjort mina 140 Squats såklart :P
 
Hur går det för er alla som kör Squats?

Nej, nu tänker jag inte sitta här och skriva mer för jag har inget vettigt att skriva!
Går och gör mig en chai latte och sen ska jag läsa igenom alla bloggar :D

Ha en trevlig kväll!
Puss & Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0