Vegetarian som kämpar emot!

Hej,hej!
 
 
 

Idag har jag vart och tränat Afro som vanligt och det var lika kul som vanligt också ;)

Kände av träningsvärken från boxen igår men det är härligt!
Ska göra mina 180 Squats efter jag har skrivit här också :)
 




På tal om min rubrik så tror jag att min kropp håller på att bli en vegetarian fast än jag inte vill!
Så fort jag får in kött i munnen så mår jag illa och idag när mamma gjorde falukorv så fick jag kväljningar bara av att titta på skiten! BLÄÄ!!
Så det är ju en omställning att inte äta kött, kommer inte på något att äta :(
Blir bara grönsaker i ugn hela tiden, typ.  Så blir att spendera lite tid i köket med syster så man kanske lär sig att laga lite sån mat.
Får se vad magen säger nästa gång jag käkar kött... Blir jag illamående igen så tänker jag inte äta det igen!



Imorgon så ska barnen vara med sin mormor och moster för jag och Joakim ska över till Linn och Rickard :)

Så jag hoppas på en mycket trevlig kväll imorgon :)
Nu ska jag faktiskt ta och avsluta här och göra mina Squats ;)


Hoppas ni alla får en trevlig Valborg :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0