Frissan

Hej,hej!
 
 
 

Idag blev barnen hemma från dagis för jag ville inte riskera att dom ska bli smittade av magsjukan som dom fick förra veckan därifrån. Är ju inte säkert att det är borta redan nu. Så den här veckan blir det massor av bus med mig för deras del :D

Imorse så gick jag upp tidigt för klockan 06:20 så skulle jag låsa upp på Friskis :) Jag är ju numera en färdigutbildad värd men min fadder var med idag och kollade så allt gick bra och jag fick mycket väl godkänt sa hon ;)
Det var som vanligt en trevlig morgon på Friskis, det kan visserligen inte vara annat än trevligt när man är där :D
Efter mitt pass på Friskis så åkte jag hemåt för att ta på mig en annan tröja och direkt efter det fick Jocke och barnen skjutsa ner mig till stan igen för jag skulle ner till Linnea och fixa håret :)

Hon fick fria händer idag igen och jag blev toknöjd med håret :D Så tack ännu en gång Linnea :)

 
 



Mimmie passade barnen en stund för Jocke började ju 12 och jag var klar strax efter 12:30 :P Dom hade vart ute och städat hos kaninerna, vilket Molly tyckte var roligt :)
När vi hade dumpat av Mimmie hemma så åkte vi hem och la Eddie en stund. Så då passade Molly och jag på att spela lusen :) Hon vann ju över mig hela tiden, haha!

När Eddie vaknade så drog jag igång dammsugaren och sen var det dags för att packa in oss i bilen igen... Vi har ju bara en bil nu för Jocke har sålt sin fula skitbil :P
Så vi fick åka och plocka upp honom på jobbet så han kunde köra hem oss :)

Hoppas verkligen att vi kan köpa en bil imorgon, för det är bra struligt med bara en bil!
 
 
Få en bild på lilleman i stilla tillstånd är nästan omöjligt :P 
Men du är för söt ändå min lilla busunge <3


Nej hörrni, nu ska jag läsa bloggar och prata med min bästa vän lite innan jag somnar ;) 


 


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Fina du :D

Svar: Tack bästa <3 :D
Elin Skogsberg

2013-08-27 @ 22:59:07
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0