trötter

Hej,hej!
 
 
 
 

Här sitter jag i min ensamhet igen, inte så länge till ifs för Jocke är nog hemma vilken sekund som helst. Men han får sätta sig i soffan och vänta tills jag är klar med bloggen haha :P

Idag så fick Eddie för sig att han behövde sova extra länge på lunchen.. När ja la honom så gick jag och Molly ut för att packa ihop poolen. Jag hade räknat med att Eddie skulle vakna när vi var halvklara med poolen men inte det!

När vi hade packat ihop allt(vilket tog sin tid) så gick vi in och Eddie sov som en stock fortfarande... Så jag började tvätta fönster medan Molly kollade lite tv och ritade. När jag var klar med alla fönster så sov han fortfarande och Molly halvsov i soffan... Så jag tog tag i dom få plagg som fanns kvar i tvättkorgen och efter det började jag tvätta diskmaskinen invändigt. Så nu är iaf den fräsch :) 

När jag var klar med allt så var kl 15:50 och då tyckte jag faktiskt att det var dags för lilleman att vakna, så jag fick helt enkelt gå in och väcka honom. Han var inte speciellt lättväckt idag så jag fick sitta där inne och peta på honom ganska länge innan han fick för sig att vakna till.

Bar ut honom till soffan för att han skulle piggna på sig, och där satt han i mitt knä och bara myste i hela 30 minuter :O Så läne har han aldrig setat still :P 
Han satt där fast än Molly busade runt som en tok runt honom. Så han kände sig nog lite trötter idag. Han somnade igen kl 18 :P
Får se om han är lika trötter imorgon eller om han kanske vill leka lite då :)


Nu på kvällen så har Molly hjälpt mig att spika upp lite saker på väggen, vilket hon tyckte var jättekul :) Hon tyckte att vi bara skulle ha spikar här och var på väggen så hon fick spika lite till haha :P
Efter det så satte vi oss ner och spelade lusen, och hon vann såklart över mig igen. Nej jag låter inte henne vinna, jag försöker faktiskt vinna... Men det går bara inte :P
Vi ska spela igen imorgon efter ridningen och se om jag vinner då  :D



Just ja, det har jag inte berättat i bloggen. Men våran söta lilla Molly har börjat på ridskola och hon är jätteduktig :D
Min kusin Linn hänger med oss till stallet och hjälper Molly med allt, för jag kan verkligen ingenting om hästar :P
Tur att vi har Linn :) 


Nej, nu ska jag läsa Evves blogg till att börja med :) Sen ska jag prata massor med henne också :)
Ha en fortsatt trevlig kväll! 
Puss & Kram

Jag hade tänkt lägga in lite bilder, men det är något fel så det går inte!

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Meeen, försök med bilderna igen!

Svar: Trycker på den där bifoga bilder, men det kommer inte fram något :(
Elin Skogsberg

2013-08-28 @ 22:54:03
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0