Söndag

Hej,hej!
 
Helgen blev inte riktigt som planerat men denvar bra för det :)
 
I lördags så kom Linn, Rickard och Thyra över hit en stund på kvällen, det var trevligt även om dom inte var kvar så länge :P
 
 Idag så har Jocke fixat lite i Hammarby medan jag var hemma hos mamma med barnen. När vi åkte hemåt så körde vi förbi k-rauta och köpte golv till hallen... Så nu är det äntligen färdigmålat och nytt fint golv i hallen :) nu är det bara lite lister som ska upp sen är det färdigt i hallen :) hoppas det går fort så vi kan sätta ut huset på annons :D
 
Nu ska jag mysa ber mig bredvid min fina Joakim och kolla klart på Johan Falk :)
 
Ha en trevlig söndag!
 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0