Blod, svett och tårar

Hej,hej!


Idag har jag spenderat dagen med att försöka underhålla mina sjuka busungar... Det är inte lätt att hålla dom glada när båda har feber :/
Hoppas febern är borta imorgon när dom vaknar, stackars mammas älsklingar <3

Mamma kom över en stund på kvällen och satt hos dom ett tag så jag kunde smita iväg och träna lite :)
Tack mamma för att du ställer upp :)

Blev lite fuegodans idag, vilket var väldigt kul :D
Jag föredrar afro men kommer definitivt gå på fuego igen :D

Det är tur att jag har fastnat för träningen för just nu står vågen helt still :(
Dom här sista kilona gör mig galen! Får träna hårdare... Nu får det bli mer utmaningar... Jag har genomgått blod och svett, så nu jävlar ska tårarna fram:)

Ska kolla måtten som jag hade från början och vart jag står nu och se om jag vågar lägga ut det :)

Men nu ska jag hoppa ner i sängen och bli av med denna irriterande förkylning :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0