Hej hopp på er :)

Hej,hej!


Ursäkta uppehållet här på bloggen... Först blev jag förkyld med hög feber så jag orkade inte blogga sen när jag började må bättre så tog jag mig en sväng ut till min mamma på kvällen för en fika... Där ute började jag må illa så trodde jac hade dragit på mig en magsjuka, men bara några minuter efter det så började ryggvärken!!!
Så jag förstod att det var ett gallstensanfall som var på gång, så mamma sa att hon skulle skjutsa hem mig eftersom jag inte kan köra med den värken.
Tog mina smärtstillande som inte hjälpte ett jävla skit så vi fick åka till akuten ist för hem för att få mer smärtstillande. Det var ett hemskt och extremt långt anfall jag fick.
När dom hade tagit väldigt många prover på en drogad mig så sa dom iaf att dom nu tror att jag har fått njursten.

Jag bara älskar min tur ibland :(
Så resten av veckan har jag legat drogad för att jag har fått anfall till och från.
Så håller tummarna på att njurstenarna kommer ut!!!!
Nu vet ni iaf varför jag har vart borta från bloggen :)



Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, har precis vart ute och skottat. Blir galen på den här snön... Det tar ju aldrig slut, kommer ju bara mer hela tiden.
Får se om man är insnöad imorgon när man ska iväg.
Ska ner till Friskis och köra ett spinning-pass med Jenny imorgon bitti kl07;00 :)
Jag vill inte skotta mig fram till bilen så tidigt!

Får se om man blir själv här hemma inatt, älsklingen min ska nog ut och ploga så han lär ju komma hem lagom till jag ska åka till träningen:(
Tråkigt att sova utan mina älskade <3
Molly är nerbäddad i Jockes säng inatt så jag behöver inte sova helt själv :P


Jag skriver från telefonen så ni får stå ut med ett rörigt inlägg :)
Men ha en mysig kväll alla fina :)

Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0