HOST!

Hej,hej!
 
 
 

Inatt blev det inte mycket sovande för min del. 
Igår kväll så var Jockes bror Jesper barnvakt åt våra små så att jag kunde hänga med Jocke och fixa lite med hans bil. Det var riktigt kul att slipa, han håller på och ska lacka om den :)

Vi kom inte hem försen kl 00:30 så då la vi oss i sängen och kollade på Breakin Dawn. Efter filmen så såg jag verkligen fram emot att lägga mig ner på kudden och sova!
Men nej då... Sådär 10 minuter efter att jag hade lagt mig ner så började den där hemska hostan som höll i sig OAVBRUTET till strax innan 07:00.... Så jag fick som sagt inte jätte mycket sömn inatt.
 
Dagen blev mindre kul också... Jocke åkte tidigare eftersom han skulle skjutsa Jesper till skolan och sen hinna fixaa lite på bilen innan han började.
 
Eddie sov en stund efter att dom hade åkt men sen när han vaknade så började Eddie och Molly bråka.. Mest Molly som ska vara envis och ha allt som Eddie vill ha och leka med. Men Eddie kan vara lite elak han också rätt som det är.
Så idag tror jag dom båda vaknade och bestämde sig för att göra livet så jobbigt som möjligt för mig.
Hur som helst så bestämde jag mig för att vi skulle gå ut på en promenad, Molly blev såklart glad över att vi skulle ut i snön men när vi skulle ta på oss kläderna så insåg jag att hennes overall låg kvar i bilen som Jocke hade idag... Men hur som helst så tog vi på henne lite extra kläder och tänkte att vi skulle hoppa över busandet i snön och bara gå en sväng. Men när vi var påväg ut igen så såg insåg jag att min hemnyckel satt kvar på nyckelknippan som Jocke har med sig till jobbet.
 
Så av med kläderna på två griniga barn... Molly blev ju inte lättare att ha och göra med efter att hon inte fick gå ut!
 
Vi satte oss och ritade lite så Eddie har gjort sin första teckning :) Molly och jag har övat på alfabetet och hon blir bättre på det :D


 
kl 16:30 så kom mormor och morfar hit för dom var snälla och ställde upp som barnvakt så jag kom iväg och tränade lite :D
Har vart och kört afro-dans idag, och jag älskar det mer och mer för varje gång! Det är helt underbart... Så för er som inte har kört afro någon gång måste verkligen testa det :P
 
 
Nu ska jag gå och göra mig en kopp te och se om hostan kanske försvinner av det.
Men ha en trevlig kväll :)
 
 
Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0