lugn dag

Hej,hej!
 
 
 

Här sitter jag igen :)

Sitter faktiskt och försöker få ihop lite låtar som jag kan lyssna på när jag kan börja springa :)
Hittills har jag ju bara tagit väldigt raska promenader, men känner att jag vill öka tempot lite där :)

Så nu blir det lite mer fart i låtarna, måste springa till takten :P

Ska iväg på mammaträff imorgon och efter det ska jag ner på stan och käka lunch med Louise så tänkte försöka hitta ett par bra skor som jag kan springa i :)
Så kan jag testa dom på lördag :D

Måste även ringa syster min och fråga ungefär hur långt som är lagom att börja med, är lite dålig på det :P
Tur att man har en personlig tränare!!! 
 

 
Idag så åkte vi ut till mamma för att ta med Ahlizee ut på en promenad. Var riktigt skönt att vara ute idag och barnen skrattade hela vägen :P
Jag höll dock på ramla en gång men jag klarade mig precis.
 
Efter det så gick vi in och värmde oss lite innan vi åkte hemåt igen. Här hemma har vi bara busat.
När Eddie hade somnat så la jag och Molly oss i soffan och kollade lite på Disney Junior innan det var dags för henne och hoppa i säng med.
 
Nu har hon sovit i två timmar så jag har hunnit med att städa och nu kan jag ta det lugnt resten av kvällen. skönt det =)



Ska försöka bli klar med min lista nu, kanske hoppar in och skriver ett till inlägg... Känner att jag skulle vilja skriva om en sak till men får se om jag tar det idag eller imorgon =)
 
Puss & Kram
<3
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0