Sjukhus

Hej,hej!
 
 
 

Nu sover båda barnen så nu kan jag ta det lugnt resten av kvällen :)
 
Imorse var jag ju som sagt uppe på sjukhuset för att kolla njurstenarna... Fick ligga i en sån där hemsk tunnel och jag har liksom cellskräck!
Men hur som helst så gick det på bara några minuter så det var inte så farligt som jag trodde :) 

När jag kom hem så sov fortfarande alla här hemma... Men Molly vaknade ganska snabbt efter att jag hade kommit hem så vi började fixa frukost, lagom tills frukosten var klar så vaknade Eddie så då kom Jocke också upp :)

Jag fick faktiskt vila mig en stund efter frukost för jag känner mig inte helt frisk. Jag har inte feber men har ont i halsen och seg i hela kroppen. Efter 1 timmes vilande så var jag iaf lite piggare :)
 
 
Mormor och morfar kom över till oss strax innan 13:00 eftersom jag skulle till läkaren igen för att ta lite prover och prata om vilka tabletter jag kan ta när jag får mina anfall.
Ville inte ta med barnen när jag ska lyssna på allt som dom säger.
 
Nu har jag iaf en ny sorts tabletter som jag hoppas att jag inte mår lika dåligt av.



Mormor och morfar åkte nästan direkt när jag kom hem för dom skulle vidare till banken. 
Eddie la sig och sov en stund när dom hade åkt så jag och Molly gick ut i förrådet och rensade undan där, så nu är det jätte fint där ute :)
Ska bara köpa hem lite färg sen ska det målas lite.

Med andra ord har dagen gått undan väldigt snabbt idag :P
 

Bilder som jag hade hoppats på att få upp idag kommer jag inte kunna lägga upp... Har inte haft någon här som har kunnat ta bilder på mig som jag ser ut nu. 
Jag vill inte lägga upp dom andra bilderna om jag inte har dom nya bredvid :)


Ska be Jocke ta kort på mig imorgon om han hinner, annars kanske mamma kan ta två bilder :)

 
 
Känns inte som att jag har så mycket mer att skriva om faktiskt, så jag tar och tackar för mig idag och går och viker tvätten som har torkat :)
Som småbarnsförälder tar tvätten ALDRIG slut bara så ni vet :)

Men ha en trevligt kväll!
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Någon MÅSTE kunna ta bild, ska bli sååå kul att se :D

Svar: Vet du hur irriterad jag är på att ingen kan ta bild på mig? Mamma vägrade för hon säger att hon inte kan ta bilder (vilket ifs är sant) men iaf =(
Elin Skogsberg

2013-02-20 @ 23:31:21
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Meeeeen! Inte så svårt :( Jocke då? :(

Svar: Jag sov tills han skulle åka idag eftersom jag är sjuk :/ Men Imorgon så är han ju hemma :D <3
Elin Skogsberg

2013-02-21 @ 22:33:18
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0