Skäms på mitt gamla jag!!!!!

Hej,hej!
 
 
 

Morgonens spinning blir inställt imorgon för jag ska vara på sjukhuset kl 07:45 och spinningen slutar kl 07:55 :(
Tycker att dom kan sluta skicka så tidiga tider till mig, förstår dom inte att jag tränar på morgonen  :P

Hur som helst så ska dom kolla om jag har njursten eller inte, så det ska bli skönt att äntligen får svar på det... Så kanske man kan få bli av med dom där helvetiska anfallen!
Hoppas verkligen att det var gallsten jag hade iaf så dom inte misstog sig på det... För jag lovar att det kommer uppstå en extremt arg Elin om jag får veta att jag har genomgått en operation i onödan.
Tycker det verkar konstigt att jag har gallsten och sen blir jag opererad för det... Fortsätter att få anfall och dom påstår att man kan få anfall fast än man har opererat sig... Sen nästa gång jag kommer in och behöver väldigt mycket smärtstillande så säger dom att man inte kan få anfall efter operationen och att jag inte har några gallstenar!
Hur ska dom ha det?!

Hur som helst ska jag ta reda på hur det här har gått till egentligen. 
På morgonen ska jag som sagt till sjukhuset och sen efter lunch ska jag åka och ta prover för att kolla om jag har den sjukdomen som min pappa hade.
Isf vet vi ju vart smärtan kommer ifrån iaf och hur man ska lösa det!

Men jag håller fortfarande tummarna på att jag inte har det pappa hade!!!


Nu är jag nojig också, för jag hatar att gå till läkaren och mälarsjukhuset är dom jag litar minst på!
 
Hoppas dom kan få till det här rätt iaf...




Idag var jag iväg och hämtade bilderna på mig som jag tog när jag var som störst... Jag blev faktiskt rädd när jag såg dom och ledsen!
Hur i helvete kunde jag låta det gå så långt och inte se att jag var så pass överviktigt? Varför ser man inte sånt?!

Blev jätte ledsen när jag såg hur jag har sätt ut men även väldigt glad över att jag har kommit så pass långt åt rätt håll.
Ska lägga upp bilderna men ska ta bilder på hur jag ser ut nu först så ni får se den lilla skillnad som har blivit :)



Men har en bit kvar och jag ska kämpa för att nå dit jag vill :)

Skäms över hur jag var förut och över hur lat jag var.... Hur kan man komma på undanflykt efter undanflykt när folk försöker hjälpa en att komma åt rätt håll. 
Jag är glad över att min syster har tjatat och vart ihärdig... Hade det inte vart för henne hade jag aldrig vart där jag är idag, då hade jag fortfarande suttit här hemma och vart fet som en gris och tyckt synd om mig själv för att jag aldrig blir smal!

Så ett STORT TACK till min syster som fortfarande står ut med mig :) Inte för att jag gnäller över att gå och träna längre ;)
Nu kan jag inte tänka mig ett liv utan denna underbara träning :)

Nog tjatat om min vikt, ska försöka få iordning bilder tills imorgon... Men glöms det bort så är det bara att ni påminner mig :)
Ska även försöka samla mod till att lägga upp dom =)
 
Oh, jag är så lycklig över att jag inte ser ut som en fet gris längre iaf :D
 


 
 
Har hunnit med att rensa ut min garderob idag också... Fick ihop en överfull sopsäck med förstora kläder :D
Så nu är det betydligt mycket mindre kläder i min garderob, så den går faktiskt att stänga igen nu :)
Tror min fina älskling blir glad när han kommer hem och ser att det går att stänga nu :P

Imorgon ska jag ta itu med vårat stökiga förråd... Ligger kartonger som är fulla med skit och massor av kartonger som är fulla med böcker... Ska kolla om jag får hem en bokhylla imorgon som jag kan ställa upp :)
Sen ska jag köra ut alla mammas filmer som står här sen hon byggde om hemma.
Då kommer vi få massor av plats där ute :D

Om förrådet blir klart imorgon så har jag massor av kul grejer att fixa där ute på Torsdag :D 
 
Molly och jag ska fixa en liten överaskning till Jocke där ute =)
 

 
Nu ska jag gå och hänga upp tvätten för maskingen blev precis klar... Sen ska jag mysa ner mig i soffan och titta på The New Normal innan det blir natti natti här hemma :)
 
Puss och Kram 
<3
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Jag ska påminna dig om bilder om du glömmer :D Vad ska det bli för överraskning? :D

Svar: Vi har ett litet rum innan förrådet där det ligger massor av saker nu... Så ska städa undan allt det sen måla om där ute och ställa upp lite möbler där ute så han kan spela poker med sina kompisar där :D Tack, jag hoppas att jag inte glömmer ;)<3
Elin Skogsberg

2013-02-19 @ 22:52:17
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Åh, så snällt! :D Då blir han nog superglad :D

Svar: Ja, jag hoppas det :D Han har alltid velat ha det :D <3
Elin Skogsberg

2013-02-19 @ 23:08:14
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0