Städning, Bakning och träning :)

Hej,hej!


Jag har träningsvärk så det heter duga idag, var på ett box-pass igår som jag verkligen körde allt jag har plus tio gånger mer än så :)
Idag testade jag även på afrodans för första gången :D det var verkligen jätte kul :)

Imorgon blir det ett spinning-pass :)
Så jag kör på för fullt med träningen fortfarande, det hår åt rätt håll mer och mer :D

Jag som trodde att det skulle bli omöjligt att få ihop träningen när Jocke jobbar kväll, men om man verkligen vill så går det hur bra som helst :D




Idag har jag och barnen bara vart hemma hela dagen, tur att mina barn älskar att städa så man får hjälp :)
Eddie har dammsugit och han var helnöjd när han var klar :P
Molly har torkat rent köksskåpen och jag har gjort det andra :)
Fick visserligen dammsuga jag också men alltid kul att han försöker hjälpa till :D

Efter städningen ville Eddie sova en stund så jag och Molly väntade in mormor och morfar som skulle komma.. När dom kom så började jag, Molly och mormor baka lite :)
Så Jocke lär ju bli glad när han kommer hem, tror dock att hela kakan kommer vara helt slut tills imorgon :P


Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna och sen invänta min underbara älskling så vi kan titta på en film innan vi somnar :)



Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Vad du är duktigt som håller igång med träningen BÄBY! :) Har du långt kvar till ditt mål? :D <3<3

2013-02-11 @ 22:12:15
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0