Träning, träning!

Hej,hej!


Det är sjukt vad beroende jag har blivit av träning, trodde aldrig att jag skulle kunna älska det så mycket :D
Kom lite tidigt till Friskis idag så jag passade på och gå ner och kolla lite på ett pass som min farmor håller i och hann säga hej till henne innan mitt pass började :)
Jag vet inte varför men jag blir alltid lite extra glad när farmor säger att hon tycker jag bara blir smalare och smalare. Vet inte varför men det känns iaf bra när hon säger det :D

Passet idag var ett av mina favoriter, synd bara att musiken var urusel rakt igenom :P


Efter träningen åkte jag till mormor och morfar för att hämta upp mina söta små busungar :)

Blev en slappdag idag, jag och Molly har nöjt oss med tv och lite ritande idag medan Eddie har lekt för sig själv med dammsugaren... Vet inte vad han ser i dammsugaren, men den är tydligen jätte rolig... För han kan sitta och leka med den i timmar, hahah :P


Barnen sover sen ett par timmar tillbaka och jag hade tänkt baka till min fina älskling Joakim men det fanns liksom inget hemma :(
Får ta mig en tripp till affären imorgon, så han får lite gott till helgen :)

Nu ska jag nog ta och bädda upp sängen och titta lite på oth innan Jocke kommer hem :)


Ha en mysig kväll :)
Puss & Kram
<3


Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0