hejhopp

Hej,hej!
 
 
 

Igår kväll så fick jag feber och under natten så har jag fått hosta också. Nu är febern bättre men har börjat må illa, så jag sitter här och håller alla tummar och tår för att det inte är magsjuka!!!!
Känns som en väldigt lyckad start på det här året :/


Idag bestämde sig min lillkille att han skulle vakna strax innan 11:00 vilket passade mig perfekt efter som jag inte mår helt hundra.... så vi gick upp då och gjorde oss klara för att åka och hämta upp Molly som sov hos Mimmie och Lars :)

Hon verkar iaf ha haft kul hos dom för hon tjatar redan om att hon vill sova där igen :)


 
 
När jag och Eddie hade plockat upp Molly så åkte vi ut till mamma för att käka lite lunch. Det blev lax och potatis, MUMS!!!

Nu ligger barnen och sover och Jocke är iväg med Louise och Andreas för att hämta deras lilla kissekatt :)
Ska försöka leta fram någon bra film till mig och Jocke så vi kan mysa ner oss i soffan en stund innan vi ska sova!

Ha en trevlig kväll :)

Puss & Kram
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Elin

God fortsättning som gamlingarna brukar säga ;) hoppas du inte drog på dig någon magsjuka.. ursh! Trevlig att pratas vid en snabbis på julafton, bus Eddie! ;) tänkte på om du är mammaledig någon tordag & inte har något för dig kanske vi kunde gå till öppna förskolan tillsammans? :D puss&kram

Svar: Jag slapp magsjukan som tur är :D Jag är ledig nästan varje Torsdag, så ska vi satsa på att ses nu eller nästa Torsdag? :) Puss och kram <3
Elin Skogsberg

2013-01-03 @ 20:06:59
URL: http://enrosagerbera.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Svar: Tack du och puss tillbaka :D <3

Skulle vi helt klart kunna! Vilken helg passar er? :)

Svar: Jadu, typ alla helger :P <3
Elin Skogsberg

2013-01-04 @ 11:50:15
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Elin

okej :) alva är lite risig just nu, dumma förkylning som inte vill försinna. Tycker vi sattsar på nästa tordag så är vi förhoppningsvis krya :) kan ju höras innan bara! puss <3

Svar: Bara att säga till när hon mår bättre, jag kan nu på Torsdag så bara hojta till :D Puss och Kram <3
Elin Skogsberg

2013-01-08 @ 18:49:06
URL: http://enrosagerbera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0