HJÄLP!!!

Hej,hej!
 
 
 

Idag har jag vart nere på friskis med syster och kört ett box-pass.... Det gick mycket bättre idag, det känns underbart när man märker själv att man har mer att ge nu :D

Nu har syster gååt och blivit förkyld... Så hon ska skippa att träna Måndag och Tisdag. Tycker det är bra att hon faktiskt vilar när hon är sjuk, för det brukar hon inte göra.
 
Nu sitter jag här hemma och velar, ska jag våga mig dit själv imorgon på ett spinning-pass eller ska jag vänta tills på Onsdag då Mimmie kan hänga med. 
Blä på att jag är så feg :(  
Jag har ju visserligen bestämt mig för att jag ska bli av med min rädlsa för precis allt, men det är fan inte lätt kan jag meddela er!

Hur som helst så tror jag att jag skippar att avboka min plats, för då måste jag helt enkelt gå annars får jag mig en varning och det vill jag inte ha. 
Så inte nog med att jag ska våga mig dit, jag ska klara av att gå upp tidigt också. Vilket inte är det lättaste när man heter Elin Skogsberg.
Passet börjar kl 07:00, så måste vara på plats 06:30!
 
Så jag ska gå och lägga mig nu så jag iaf har en chans att orka upp imorgon :)

Ha en trevlig söndag, det som är kvar av den :P


Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0