Nyår

Hej,hej!
 
 
 
 

Hoppas ni alla har haft en toppen nyårsafton :)


Våran nyårsafton var ju lite speciell måste jag säga. Vi hade ju barnvakt igår så våra småttingar var hos sin mormor :)
Vi fick skjuts ut till Jockes kompis av min syster... Vi trodde ju att vi skulle få en trevlig kväll där, men den slutade inte sådär jätte bra... Så min snälla bror kom och hämtade mig och min fina älskling och körde oss hem till svärmor där vi hade betydligt mycket trevligare :D
Så tack Anna-liisa och Benny för att vi fick trevligt i ett par timmar iaf :P

Efter Grundby så fick vi skjuts av Jockes kompis hem till mamma, vi kom inte hem försen strax innan 05:00 herregud säger jag bara!
Sen kan jag meddela alla att det inte är ett jätte smart drag att ta höga klackar när det är isgata överallt ;)


 
 
Idag har vi spenderat den största delen av dagen ute hos mamma :) 
Mollymus sover hemma hos Mimmie och Lars idag så det är rätt så tyst här hemma idag måste jag säga.. Annars brukar man ju höra henne ligga och snarka som en tok ;)

Nej, men jag ska gå och göra mig färdig inför natten för älsklingen jobbar 07:00-16:00 imorgon, så det blir att gå upp tidigt imorgon, vilket jag inte är sådär jätte van vid :P

Måste iaf säga tack till min fina älskling som gjorde så att jag fick ett toppen slut på året, JAG ÄLSKAR DIG ♥
 
Kärlek
 
 
 
 
 
 
Iår ger jag inga nyårslöften, för dom hålls ändå aldrig :) 
Vi får helt enkelt se vad som händer det här året :D


Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0