på rätt spår igen!

Hej,hej!
 
 
 
 

Imorse åkte jag och syster ner till Friskis och Svettis, där jag skaffade mig ett gymkort och körde mitt första träningspass för iår :D


Innan jul så gick jag ner över 20 kg i vikt... Sen nu över jul så har det stått helt still, har varken gått upp eller ner i vikt så nu startar jag min resa igen till min drömvikt!

Har ungeför 15 kg kvar tills jag är där jag ska vara, så jag satsar på att få bort dom där 15 kg som jag inte behöver först ;)

Imorgon blir det bara en promenix på morgongen för min del... Jag skulle egentligen åkt ner till gymmet igen men Mimmie ska iväg till Örebro så vi tränar på friskis på Onsdag ist :)



Efter träningen idag så åkte jag hem fort som tusan för att hinna köra Jocke till jobbet, vilket blev väldigt stressigt!!
Efter det så fortsatte jag hem till mormor och morfar för att lämna av Molly där och för att ge Eddie lite mat. Jag och Eddie åkte med mamma och Mimmie till ikea idag så då fick Molly vara kvar hos mromor och morfar. Hon hatar att sprninga runt på ikea så vi släpade inte med henne idag :)

Eddie tyckte det var jätte roligt att hoppa omkring i kundvagnen medans vi sprang omkring där, haha! Så ikea får bli min och Eddies grej eftersom både Molly och Jocke hatar det :P
Det blev inte jätte mycket köpt idag, blev bara två lådor som Eddie kan ha sina leksaker i och en liten handduk till mig som jag kan ha med till gymmet =)
Mimmie och mamma köpte väldigt mycket mer än mig, så bilen blev fullproppad iaf ;)


 
Min mat ikväll bestod av lax och kokta grönsaker, det bästa jag vet :D 
Så nu är jag mätt och belåten plus att jag är extremt stolt över mig själv som klarade alla övningar idag!

Klarade till och med en övning som jag var bombsäker på att jag ALDRIG skulle klara, men bara man ger sig fan på det så går det riktigt bra. 
Så med andra ord borde inte det här bli några problem för är det något jag är så är det ENVIS ;)



Men nu ska jag ta och stänga ner här för jag måste gå och vika tvätten :)
Ha en trevlig kväll!

Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0