WOHOO!!

Hej,hej!
 
 
 
 

Igår var jag nere på ett skivstångs-pass med syster, det var riktigt kul och extremt jobbigt. Men det jobbiga gör det ju ifs bara roligare :D
Är det extremt jobbigt så vet jag att jag är ett steg närmare mitt mål :D

Vägde mig även igår och jag har gått ner 4 kg sen i Söndags, det är ju helt underbart tycker jag :D
Bara träning och sunt förnuft när det gäller mat, blir så glad när det ger resultat :D

Idag har jag vart iväg och jobbat en sväng också :) Kan säga att det var tuft att plocka upp saker från golvet i kalasrummen med träningsvärken som jag har i baken/låren :P
Men jag blir glad varje gång det gör ont i kroppen, för då vet jag att jag har gjort någon nytta ;)


Förlåt att jag bara tjatar om min träning och viktnedgång.... Men jag har kämpat med min vikt långt innan vi fick Molly och aldrig någonsin kommit någonvart.... Så jag är så glad över att jag faktiskt går åt rätt håll den här gången :D

Så sakta men säkert så gör jag mig av med dom här jävla kilona som jag hatar men än allt annat!!! ;)

Fortsätter mala på lite till om träningen, för imorgon är det ÄNTLIGEN ett box-pass :D 
Har längtat som en tok hela veckan, vill bara att klockan ska bli 17:15 imorgon. Det kommer göra ont som satan för träningsvärken kommer ju inte vara bättre imorgon och han som håller i passet är tuff :P 
Jag meddelar imorgon hur trött och hur ont jag har ;)




Nu ska jag sitta här och njuta av lite musik tills Jocke och mamma kommer hit :)

Dom borde vara här snart :P

Ha en trevlig lördagskväll alla fina människor :)



 
Puss & Kram
<3
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0