4 dagar!!!!

Hej,hej!
 
 
 

Här sitter jag i min ensamhet och har allmänt tråkigt!

Barnen sover sen ett tag tillbaka och Joakim är iväg och åkter cross. 

Idag har vi vart ute med barnen och badat i morabadet, Molly konstaterade att hon tycker bättre om att bada i pool än i sjön :P
Eddie sprang omkring som en galning fast än han inte bottnade överallt :)
Hoppas Molly tycker det är roligare nästa gång för jag tycker det är roligare att bada i sjön :P



Igår tog vi bort Eddie spjälsäng och ställde dit en vanlig säng ist. Det har gått jätte bra :) Jag trodde att han skulle springa iväg direkt eftersom han är mer vild än tam... Det var Jocke som la honom igår så han sa att det var lite krångligt att lägga honom, för han var tvugen att stå vid kanten av sängen tills han lugna ner sig.
Jag tänkte att jag testar att göra som jag brukar när jag lägger honom i spjälsängen så får jag göra som Jocke gjorde om han skulle börja strula.
Men klockan 18:00 så la jag ner honom i sängen och la på han täcket och såg till att han hade en napp i varje hand. Släckte lampan och gick ut och stängde dörren. Han somna som en stock direkt för jag hörde hur han började snarka efter ett tag :P 
Hoppas läggningen blir lika lätt nu framöver så det inte bara var tur idag, haha :) 


Idag är det bara 4 dagar kvar tills det är dags för IRON MAIDEN :D WOHOO!! Hoppas veckan går jätte fort fram för jag vill ha Lördag nu! 

Men nu ska jag ta och stänga ner här och kolla på en film. För imorgon klockan 06:20 ska jag vara nere på Friskis och Svettis och ha mitt värdpass :) 
Så vi hörs mer imorgon!

Puss & Kram


<3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Vad duktig han är :D Vi sänkte ner Emils säng idag vi ;) hihi!

Svar: Vill han rymma? :P haha
Elin Skogsberg

2013-07-09 @ 22:01:53
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Svar; Nejdå, ingen fara än. Men eftersom han rest sig i soffan så kommer det väl snart i sängen också så tog säkerheten först :P

2013-07-14 @ 18:34:54
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0