Barnen och träning

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag har jag gått runt och vart lite irriterad för mig själv... Hatar att jag inte kan träna så mycket som jag vill, eller jag hatar att jag inte kan åka ner till Friskis och träna så mycket som jag vill. Skulle jag vara där så mycket som jag vill så skulle jag vara där varje dag och köra ett pass.
Synd att man inte har en barnvakt som alltid kan ställa upp när man vill.  Tur att jag har mamma som ställer upp så jag kan köra två pass på vardagarna iaf. Blir så självklart träning fredag och Söndag när Joakim är hemma. Sen blir det träning hemma dom andra dagarna. Men det är ALLTID lättare att träna när man är nere på underbara Frikis!!!


Ska bli skönt när Jocke går in på sommartider på jobbet, för då kommer han jobba 07:00 - 16:00. Vilket betyder att jag faktiskt kan träna VARJE dag :D WOHOO!!


Har även satt upp ett mål med syster.... Jag ska springa å-varvet med henne nästa år :D 
Så jag måste sätta igång mer allvarligt med löpning och intervall träning :) 
Tur att jag har Mimmie som hjälper mig med att få ihop min träning som jag behöver! ;)



Idag så var jag på utvecklingssamtal på dagis. Jag gick det ifrån med ett stort leende på läpparna och kände mig som världens mest stoltaste mamma på denna jord :D 

Molly ligger långt före i allt, så dom gör lite mer avancerade saker med henne så hon inte behöver göra saker som hon redan kan göra lätt som en plätt :) 
Hon fick även beröm för att hon visar som empati hela tiden  :) 

Eddie fick också även mycket beröm för att han tar för sig så mycket och det har inte vart något problem alls med att skola in honom :) Han äter jätte duktigt och följer deras rutiner utan att dom behöver säga något :D 



Japp, jag är stolt  och jag tänker skryta så det bara skriker om det om mina underbara barn idag! Jag är ALLTID stolt över mina sötnosar men idag så känner jag mig sådär extra stolt :) 

Molly och Eddie ni är bara för underbara och ni gör mig så lycklig <3 Tack för att jag får vara eran mamma, det finns inget bättre <3 Puss på er mina små hjärtan :)

 
 
 
Älskade små ungar <3
 
 
 
 



Vad folk tycker ^^
Postat av: Tomas - Ung pappa till Sophie två år

Du kan ju testa att gymma på ett gym som erbjuder barnpassning? Min dotter älskar det och kan ibland tjata om att åka till "balancedagis", som hon kallar det!

Svar: Friskis har barnpassning men Eddie är för liten för det än :)
Elin Skogsberg

2013-06-12 @ 22:34:18
URL: http://fantastiskatomas.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Men åh vad dom är duktiga :D Fast dedär med Molly det förstod jag ;) Hon är ju så vuxen av sig! "Lill"fian :) <3

Svar: Ja :D Man blir ju så glad när man får höra det sådär :D <3
Elin Skogsberg

2013-06-12 @ 22:37:10
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Tomas - Ung pappa till Sophie två år

Haha, jaså. Det har faktiskt friskis här där jag bor också, men det är Sophie tvärtom för stor för! :)

Svar: Nemen se där :P Jag värdar på Friskis så jag har gratis träningskort där plus att jag trivs så extremt bra där, så jag skulle aldrig kunna byta gym nu :PHär på Friskis i Eskilstuna så vill dom helst att barnen är blöjfria :P
Elin Skogsberg

2013-06-12 @ 22:41:29
URL: http://fantastiskatomas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0