Criminal Minds

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag har jag jobbat lite och efter jobbet så åkte jag och mamma hem till mig för att fortsätta måla vardagsrummet... Färgen tog slut efter ett tag men det är nästan helt klart nu :)


När kl började närma sig 15:00 så åkte jag till Arver för att hämta en sak hos Joakim och sen plockade jag upp syster för att vi skulle hämta barnen tillsammans :)

Efter dagis blev det en tur till Maxi, vilket Eddie inte uppskatta sådär jättemycket eftersom han var så pass trött efter en heldag på dagis! 
När vi kom hem så blev det bara lite bus för Eddie sen hopp ner i säng!
 
 
Molly och Mimmie bakade en paj medan jag fixade våran vegetariska mat idag :) både maten och pajen blev supergoda :)

Efter mat och en liten bit paj så blev det även sängen för Mollymus. Hon hade dock lite svårt att komma till ro idag, jag gissar på att hon ville leka med Mimmie ist för att sova :P


Hur som helst så har jag och Mimmie kollat på dubbelavsnitt av Criminal Minds tillsammans :) Underbart med dubbelavsnitt men tråkigt att det är säsongsuppehåll nu, längtar redan tills nästa säsong börjar :)


Imorgon så ska vi på begravning för Jockes pappa, så imorgon blir det inte mycket bloggande för min del. Eddie kommer stanna hemma med min mamma eftersom han inte är sådär jätte duktigt på att sitta tyst och stilla speciellt länge.
Hoppas iaf på att dagen blir så bra som den kan bli. 


Nu ska jag ta och prata med Evve en stund till innan jag måste hoppa ner i sängen för att orka gå upp med barnen imorgon :)

Puss & kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0