hon som vet allt innan jag själv vet det

Bästaste du!
 
 
 
 

Evelina Fahlström heter människan i mitt liv som vet precis allt om mig plus lite till!
Jag vet inte hur jag skulle ta mig igenom en dag utan denna underbara människa, för det går bara inte!


Jag är så glad över att jag har fått träffa och lära känna henne. Klart vi har haft våra bråk när vi var lite yngre och lite mer fjortisar av oss :P 
Men tänk att även när dom bråken har varit så har hon alltid funnits där för mig och jag vet att hon alltid kommer öppna dörren för mig när jag kommer. Hon finns där för mig om jag så skulle vilja ha hjälp klockan 03:00 på natten!
Tack vännen för att du är du och jag hoppas att du vet att jag finns här för dig dygnet runt <3


Jag saknar henne så extremt mycket eftersom vi inte träffas så ofta som vi behöver men även om det går månader innan jag får träffa denna underbara människa, så vet jag att ingen av oss är griniga för det! 

Släpper dig aldrig bästa, det vet du ;) <3

SHOOLABOBO MÄMÄ <3 (Japp, folk får tycka att vi är töntiga som säger så men det är vi det)

 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Nämen lilla sall, hur underbar får man vara! Men jag kan ju bara hålla med dig, oavsett mil, månader, "bråk" och allt där ikring, så går det inte att slitas ifrån dig.

Det är så sjukt att vi trots allt än idag har varandra så nära. Men du blir bara bättre och bättre för var dag som går. Jag saknar dig suuuupermycket nu så snart måste vi ses! :) SHOOLABOBO BÄBY! <3<3

Dom som tycker vi är töntiga kan vara töntigare än töntigast själva ;)

Svar: Vi är som två små blodiglar :) Bästa Grodisan <3
Elin Skogsberg

2013-06-18 @ 13:19:52
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0