intervall/flex & Myggor

Hej,hej!
 
 
 

Sådär nu är jag duschad och klar för idag, ska alldeles strax hoppa ner i min sköna säng :)


Idag har jag testat på intervall/flex för första gången och det var så sjukt jobbig men extremt roligt :D
Tur att syster yster ska hålla i intervall/flex på Måndagar kl 19:00 snart :D Jag kommer göra ALLT för att kunna gå på både hennes och Annelies pass :)

Med andra ord så var det en lyckad träningsdag idag också :D



Idag var jag även ute hos Linn och Thyra en sväng när barnen var på dagis :)
Var trevligt att få träffa dom igen, för det var veckor sen sist jag träffa dom!


Efter Linn så åkte jag och hämtade upp mamma för vi skulle möta upp Mimmie på Maxi. Hoppade in på Maxi med Mimmie och handlade alla ingredienser till tårtan som vi gjorde till min älskade Joakim :)
Tårtan blev jätte fin så jag hoppas att Joakim tycker om den också :P


Ska slänga upp en bild på tårtan så ni får se den sen :)



Imorse när vi vakna som kom Molly invandrade till oss som vanligt och då såg vi att hennes öga inte såg ut riktigt som det brukar. Hon har blivit biten av en liten jävla mygga så det var eller det är fortfarande väldigt svullet!
Stackarn har visst blivit lika allergisk som jag är mot mygg :/

Ska kolla med BVC vad jag kan ha får allergimedicin hemma till henne om hon nu skulle bli stucken av en geting t.ex!
Så synd om våran söta lilla Molly <3



Slänger upp bild på hur hon såg ut när hon vaknade och hur hon såg ut senare mot kvällen i samma inlägg som tårtan!



Nu ska jag fixa bilderna och sen ska jag sova för imorgon ska jag vara på friskis kl 06:20 :)
Ha en trevlig kväll!
 
 
Puss & Kram
<3
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0