Mamsen

Hej,hej!
 
 
 

Imorse vaknade vi hela familjen kl 09:30 av att Eddie låg och sjöng inne i sin säng. Så det blev att hoppa upp ur sängen för att fixa iordning frukost till oss alla.
Efter frukosten så åkte jag och barnen ut till mamma för att lämna kvar Eddie där ute.
 
Vi stannade en liten stund ute hos mamma innan jag och Molly åkte mot hällby. Lars begravning var fin förutom att prästen var riktigt läskig. Men det var bara att försöka bortse från honom!

Efter begravningen så åkte jag, Joakim, Jesper, Sara, Macke, Mattias och Stina till amarant och fikade lite :)


Nu på kvällen så har vi vart hemma hos Anna-liisa och Benny och grillat hamburgare :) 

Just nu så sitter vi ute hos mamma och kollar på film... Eller jag kollar datorn medan mamma och Jocke tittar på film.
Vi sover ute hos mamma ikväll för Joakim ska iväg och köra cross imorgon och jag ska lösa melodikrysset med mamma såklart ;)
Jag och mamma ska även åka in till stan och heja på Mimmie imorgon när hon springer å-varvet. Så om Jocke inte hinner hem i tid så ska jag lämna barnen hos Anna-liisa och Benny tills han kommer hem.


Hoppas på att det blir fint väder imorgon och att Mimmie slår sin tid :D 

Nu ska jag stänga ner här och kolla på filmen jag också. Men ha en trevlig kväll!
Puss & Kram 
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0