träning

Hej,hej!
 
 
 

Idag har jag och barnen vart ute hos mamma och haft det allmänt lugnt!

Badade lite en stund sen kom Mimmie ut och då lekte vi lite med Mollymus medan Eddie låg och sov :)

Dagen har bara susat iväg fast än vi egentligen inte har gjort någonting speciellt!
När vi kom hem så stoppa jag ner Eddie i sängen direkt och sen slänge jag och Molly ihop lite käk innan hon skulle hoppa in i duschen. 
Molly somna vid 19:00 så jag har hunnit med att tvätta lite och plockat undan i köket. Nu finns det inte mycket mer att göra här hemma så jag tänker bara slappa framför datorn tills Joakim kommer hem :)




Igår var jag och körde ett box-pass med syster vilket var lika roligt som vanligt... Det var dock extremt mycket varmare i salen än va det brukar vara, men vi överlevde :)
Efter träningen så gick vi hem till Mimmie och käkade lite innan vi tog oss en promenad hem till mig :)

Blev med andra ord 1 timmes promenad också, så igår somnade jag med gott samvete :)

Idag skulle jag egentligen ha kört afrodans men mamma orkade inte ha barnen idag så jag ska köra intervall/flex med Mimmie imorgon, jag kommer dö!
Jag var död efter cirkelfysen men jag kommer nog tycka att det är ett lätt pass efter att jag har kört intervall/flex :P

Men jag behöver mer utmaningar så jag inte stannar på en nivå, för då kommer man ingenvart med vikten inte.




När jag ändå sitter och skriver om träning så måste jag få skriva av mig lite om en sak....

Vad irriterande det är att se när folk kommer med undanflykt på undanflykt för att inte träna, visst ibland finns det saker som hindrar en från att träna men inte hela tiden!
Jag har själv vart där en gång och jag tror att det är därför jag tycker det är så extremt irriterande. Antigen så är man bara ärlig och säger att man inte vill träna eller så tar man tag i saken och tränar!

Sådär nu fick jag skriva av mig det också :)


Imorgon så fyller min älskade Joakim år så jag ska försöka hitta något litet åt honom imorgon. Vi ska inte fira honom försen på Torsdag. Han ska få en annan grej av mig senare men vill iaf ha något litet att ge på Torsdag :)

Vi kommer ju inte ens kunna fira honom något här hemma eftersom han jobbar kväll och barnen åker till dagis kl 09:00. Men jag tror faktiskt att det är jag som lider mer av att jag inte kan fira honom så mycket imorgon än vad han gör :P


Men nu ska jag ta och läsa igenom lite bloggar och göra mig en kopp kaffe :)
Puss & Kram
<3


 




Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0