1 år

Hej,hej!
 
 
 

Idag är ingen vanlig dag för idag är det våran fina lilla sons födelsedag :D
 
Kan knappt förstå att det redan har gått ett år sen världens mest vackraste pojke titta in i mina ögon. Våran lilla pojk börjar bli stor <3
 
 
Kommer så väl ihåg kvällen den 26:e Mars... Jag satt här hemma i  soffan för mig själv och var grinig över att jag fick gå över tiden en gång till plus att jag hade havandeskapsförgiftning!
När min älskling kom hem så gick vi och la oss för att titta på film, vilket inte gick så bra eftersom jag bara klagade hela tiden över hur jobbigt jag hade det. Det slutade med att vi bestämde oss för att stänga av tv:n för att försöka sova ist.
 
Precis innan jag skulle lägga mig ner för att sova så tog jag en alvedon för jag kände mig lite konstig... Jag hann bara nudda huvudet med kudden och så sa det bara POFF, en så extremt kraftig värk bara sådär från ingenstans.
Första värken kom klockan 01:32. Jag satte mig i duschen medan Jocke spolade väldigt varmt vatten på ryggen, tror jag hann sitta i duschen typ 5-10 minuter innan Jocke bestämde sig för att ringa mamma och be henne komma hit.
Kl 03:20 så åkte vi hemifrån mot förlossningen. När vi kom in så sa jag till Jocke att jag var helt säker på att jag var en extremt klen människa och att vi antagligen kommer få åka hem direkt.
Men när vi kom upp så visade det sig att jag var öppen 7cm och var reda att föda rätt så snart. När jag skulle bli inkör till ett förlossningsrum så gick mitt vatten :)
 
Kl 05:45 så tittade Eddie Emil Joakim Skogsberg ut :) Han kom med raketfart våran galna lilla pojk <3
 
 
Det här året har gått så fort, för mig känns det som att det bara har gått 1 månad max!
 

 
Eddie bestämde sig för att titta ut på sin mormors födelsedag så vi har spenderat dagen ute hos mamma idag :)
 
Jag köpte en fin påsktårta till dom så mormor, morfar och Tommy kom också ut till mamma och åt lite tårta :)
 
 
 
Eddie fick två böcker och ett pussel från Jocke, Molly och mig idag. Det blir mer presenter för våran fina pojk på Fredag :)
 
 
Dagen har vart perfekt och lille Eddie tyckte att det var jätte kul med presenter :) <3
 
Så ett STORT GRATTIS till Eddie <3
 
 
 
 
 
 
JAG ÄLSKAR DIG MIN FINA POJK 
<3
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0