20 minuter!

Hej,hej!
 
 
 
 

Nu mår jag lite bättre... Är fortfarande lite seg och sådär men jag orkar hålla mig uppe med barnen :)
 
 
Eddie och jag var på inskolningssamtal idag på dagis och det gick ju bra :)
 
Tror inte att det blir några större problem att skola in den lille pojken :P
Jag hade ju misstolkat när han skulle börja iaf, för vi fick hem att han ska börja den 8/4. Men idag när jag var där så fick jag ju schemat för hans inskolning och det börjar den 2/4 för den 8/4 så ska han vara inskolad och börja dagis helt utan mig.
 
Hur som helst så var vi på dagis i 30 minuter och vi var inne i ett rum och pratade i 10 minuter innan vi gick ut till barnen.
Så på 20 minuter hann Eddie "bråka" med två killar för att dom ville ha samma leksaker och så efter det lekte han med en tjej som skolades in idag och dom rev sönder en bok tillsammans... Detta hann min lille pojk med på 20 minuter, jag vill inte ens veta vad han hinner med på en hel dag när han är på dagis :O
 
 
När vi var på väg hem så ringde mamma och sa att syster min hade ramlat när hon skulle gå till jobbet.. Så dom har vart på akuten större delen av dagen :/
Stackarn har väl fått sig en hjärnskakning eller något liknande för hon mår illa och ser suddigt :/
Får ta och ringa henne imorgon och se om det är bättre, vill inte ringa och störa henne nu när hon mår så dåligt!
Så vi får hoppas att hon har kryat på sig tills imorgon!

 
 
Jag tycker det är så kul att min älskade Joakim har gått och blivit helt beroende av One Tree Hill :P 
Vi tittar på det varje kväll och han ligger till och med vaken och tittar på det när jag har somnat :D
 
Här om dagen när vi vaknade så undrade jag varför han var så extremt trött när vi skulle gå upp, då säger han att han låg uppe till 04:00 och tittade på OTH :D
 
Skönt att han också gillar det nu eftersom jag ÄLSKAR den underbara serien :D
 
Så puss på dig min fina älskling för att du äntligen vågar erkänna att du också gillar den serien ;)
 

 
 
Nu ska jag ta och läsa igenom alla bloggar som jag har missat under helgens gång... Så ni får vänta tills imorgon på ett nytt inlägg =)
 
 
 
 
Mammas lilla busfrö
Jag älskar dig 
Eddie Emil Joakim Skogsberg
<3
 
 
 

Puss & Kram
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Haha han är en buskorv :D Och jag gillar hans kläder :D Vill också köpa en keps till bebis, men den jag hittade på lindex är för stor.. :( Gillade den jättemycket..

Svar: Men kolla på h&m :) Jag köpte Eddies keps där och där fanns det till nyfödda :) så det måste finnas till Emil då :DKläderna är köpta på kapphal :) <3
Elin Skogsberg

2013-03-20 @ 22:18:55
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Ja jag har sett kepsen på hm, men skulle vilja ha en annan - http://www.lindex.com/se/6930994/?styleId=43038671 den! Fast som sagt, fanns ju bara stora fattar jag det som så får kanske bli den Eddie har i alla fall, vill att Emil ska ha en i sommar :)

Och bodyn tänkte jag köpa tidigare, men då var de slut i hans strl :( haha :D <3

Svar: Men det fanns massor på H&m :)Den där var ju skitsöt :D Har du kollat på en annan lindexbutik?

Kolla på kappahl nu igen, för dom har precis fått in fler såna bodysar här i stan :D <3<3
Elin Skogsberg

2013-03-20 @ 22:27:23
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Har inte kappahl här i stan :( Måste åka till västerås då ;) Men kepsen från lindex - har bara sett på hemsidan att det bara är stora storlekar, i affären låg den på "sorbarns-avdelningen" :P

Har de fler på hm? Här i stan hade de bara den grå?! Och lika på hemsidan ju :( Bläää Enköping är för litet :(

Svar: Men du får komma hit så tar vi oss en tur på stan ;) <3
Elin Skogsberg

2013-03-20 @ 23:03:18
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Hihih ja ;)

2013-03-20 @ 23:06:02
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0