mammaträff

Hej,hej!
 
 
 
 
 

Idag fick vi hoppa upp tidigt här hemma. Jocke körde Molly till dagis och sen åkte han direkt till sin pappa så han var ju tvungen att vara klar med allt innan jobbet!
 
Jag och Eddie stressade oss upp för att hinna käka lite frukost och få på oss kläder innan Linn, Sabine, Jennie och alla bebisar kom :)
 
Eddie var lite halvhäning idag så han sov mesta tiden som dom var här men det var mycket trevligt iaf :D
Det är alltid lika kul att få träffa lite mammor och deras småbebisar :)
 
 
Efter mammaträffen så åkte jag och Eddie mot dagis för att hämta upp Molly. Idag ville hon inte hem från dagis så det tog lite tid innan vi kunde åka hemåt.... Men hon hoppa äntligen in i bilen när jag sa att hennes mormor skulle komma på besök :)
 
Molly och mamma har fixat upp lite fjädrar i en buske och hängt upp några kyckling i glasrummet... Blir inte mer påskpynt än så :)
Jag hoppar påskriset iår för jag mår bara dåligt när jag tar in det, så det känns ju lite onödigt!
 
 
 
Båda barnen sover sen ett tag tillbaka så jag sitter här och dricker en kopp kaffe i mina nya muggar som kom idag :D
Dom är så underbar fina, funderar faktiskt på att beställa 4 st till :D
 
 
Jag har inte sådär jätte mycket mer att skriva om idag så jag tar och avslutar här :)
Ska lyssna på massor av underbar musik och vänta på att min kära vän Evelina kommer till datorn :)
 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Meeen, varför la du inte upp bild på muggarna? :D

Svar: det ska jag göra på direkten :D <3
Elin Skogsberg

2013-03-26 @ 21:20:46
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0