Mimmie kära syster Skogsberg <3

Hej,hej!
 
 
 

Nu tröttnade jag på att vänta på att någon vänlig själ skulle hjälpa mig med att ta kort... Så jag fick helt enkelt göra det själv!
Det blir såklart inte bra bilder när man ska ta kort själv med mobilen i en spegel :/
Men det får helt enkelt duga just nu!
 
 
Jag kan börja med att säga att jag är allt annat än nöjd med min vikt som jag ser ut nu, jag tycker fortfarande att jag är fet som en gris och det ska bort extremt mycket mer. Men det är ju iaf en början!
 
 

 
Vill tacka min storasyster Mimmie som har hjälpt mig och hjälper mig fortfarande!
Jag har hatat henne och tyckt att hon är världens största idiot och jag får inte glömma att jag har tyckt att hon är en riktigt surkärring ;) (vill inte ens veta vad hon har tyckt om mig)
 
Men vore det inte för henne så lovar jag att jag hade vart större nu än vad jag var när jag började.
 
Hon slängde sanningen i ansiktet på mig och jag kan meddela att det gjorde ont att höra, men det var det som behövdes. Jag visste att jag var väldigt överviktig men insåg nog faktiskt inte själv hur dåligt jag verkligen mådde av det hela.
 
Så tack systeryster för att du sa hur jävla lat jag var och fick mig att inse att det inte var någon annans fel än mitt eget att jag såg ut så.
Jag är så glad över att du tog steget och hjälpte mig :) Kan inte tacka dig nog och det hoppas jag att du vet!
 
TACKTACKTACK!
<3
 
 
Här kommer iaf bilderna på mig!
Jag vill inte höra att jag är smal för det är jag inte... Jag har blivit mindre men jag är allt annat än smal!
Sen är jag verkligen inte nöjd över hur jag ser ut idag heller. 
Kort och gott så fortsätter kampen mot min övervikt!
 
 
 
Här har ni mig!
 
Skäms verkligen över hur jag såg ut!
Förstår fortfarande inte hur jag kunde låta mig förstöra min kropp sådär!
 
Nu får jag lida och kämpa för det!
 
 
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och skämmas lite över att jag har visat dom här bilderna för allmänheten!
 
 
Puss & Kram
 
 
 
Tack igen bästa syster! 
Hade inte vart halvvägs till start utan dig <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Du har varit suuuuper duper duktig bästa! Och det är du fortfarande! Fortsätt kämpa så har du snart nått ditt mål :D <3<3<3 Jag älskar dig finaste <3

Svar: Tack bästaste <3Underbara du!
Jag älskar dig!! <3
Elin Skogsberg

2013-03-06 @ 23:07:45
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Underbara DU! <3

2013-03-06 @ 23:28:16
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Sara

Tycker du är supermodig som lägger ut bilderna. Och fantastiskt duktig för man ser verkligen skillnad! Fortsätt kämpa och håll hårt i din syster som kämpar så för din skull :)

Svar: Tack <3
Blir så glad :D
Henne släpper jag inte långt, hon får helt enkelt dras med mig nu ;)
Elin Skogsberg

2013-03-07 @ 08:30:36
URL: http://jagoverlevde.blogg.se
Postat av: Mims

Tack igen för de väldigt fina orden Elin. <3 Du har varit otroligt duktig och det är så kul att vara med och se hur du utvecklas och blir starkare för varje träningspass! Du är grymt duktig och det är så kul att ha en bra träningskompis som gillar träning lika mycket som jag! :D <3

Svar: TACK :D <3
börjar faktiskt känna själv nu att jag blir starkare, känner att jag orkar ta i mer på allt :D <3
Elin Skogsberg

2013-03-07 @ 08:34:21
Postat av: Sara - Allt och lite därtill

Oj vilken skillnad, hur länge har du hållt på`?
Har du testat:
http://www.facebook.com/worldofShape?fref=ts

tror det är tufft, men dom som är med, ja det är sjukt :-)

Svar: Så kul när folk säger att det syns :D Tack :D
Jag började i Juni förra året :)

Tack för tipset :) Men jag kör sunt förnuft och träning varannan dag, plus att jag har min syster som ser till att jag får all träning jag behöver :D
Elin Skogsberg

2013-03-07 @ 18:27:26
URL: http://zasata.blogspot.se
Postat av: Mammilionea Elizabeth

Men Elin!! Grattis, du förtjänar det redan nu, resultatet ser riktigt bra ut redan! Tycker du ska vara nöjd än så länge med vad du har uppnått, Håller tummarna för dig och alla lycka :)
Kram Lizzie

Svar: Naw, Tack <3<3Känns skönt att höra, det får mig att kämpa ännu mer när andra ser att det syns :D

Kramar <3
Elin Skogsberg

2013-03-08 @ 20:58:57
Postat av: Elin

Hej! Har inte läst bloggen på ett tag, därför sen att kommentera. Roligt att kunna se resultat :) Superduper duktig är vad du är!! :D Kramar på dej!

Svar: Tackar :D <3Kramar <3<3
Elin Skogsberg

2013-03-13 @ 19:05:53
URL: http://enrosagerbera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0