mycket bättre iår!

 
 
 
Idag för 1 år sen så satt jag här och beklagade mig över hur jobbigt jag hade det med min graviditet... Var även irriterad över att lilleman inte ville titta ut och jag var ju helt säker på att det inte var någon bebis i sikte på långa vägar eftersom jag inte hade några känningar alls.
 
Men lovade mig själv att jag skulle försöka vara så glad som möjligt dagen efter eftersom det då var min mammas födelsedag.
Vem kunde då ana (förutom Evve) att jag bara några timmar efter mitt inlägg skulle få extremt kraftiga och onda värkar :)
 
Måste få säga att den här dagen känns så mycket bättre iår en vad den gjorde för 1 år sen :D
 
Detta år känns ungefär som 1 månad!
 
 
Imorgon blir våran fina lilla kille som inte är så liten längre 1 år :D
 
 
ÄLSKAR DIG EDDIE <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Höhö ;) Jag är duktig jag! Och fysatan så fort tiden går! <3<3

Svar: ja, min lille pojk har ju gått och blivit en lite större pojk :O <3
Elin Skogsberg

2013-03-26 @ 21:21:25
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0