torktumlare!!

Hej,hej!
 
 
 

Här sitter jag i min ensamhet och är överlycklig över att jag äntligen har fått igång mitt spotify premium :D
Utan musik klarar man sig absolut inte långt :P
 
 
Idag har jag var något så extremt trött, så jag åkte ut till mamma efter att jag och Eddie hade hämtat Molly på dagis. Skönt att ha någon vuxen att prata med när man är så trött att man knappt orkar hålla ögonen öppna :P

Mamma gjorde tonfisksås så jag och barnen blev helnöjda med maten :D 
Tur att båda barnen älskar det lika mycket som jag, för Jocke hatar den maträtten :P
 

 
 
För typ 1 år sen så tyckte våran torktumlare att den hade gjort sitt, så meningen var ju att vi skulle köpa en ny men vi har inte fått arslet ur vagnen och köpt en ny helt enkelt!
 
Jag har titt som tätt gått och försökt få igång den men den har vart lika död som vanligt!
 
Men i Söndags så gick Molly fram och startade den och tror ni inte att den där jävla torktumlaren hoppar igång :O
Hur kan den stå och vara sönder i 1 år för att sen en dag bara hoppa igång?!
Tur iaf att vi inte fick arslet ur vagnen och köpte oss en ny, för det hade ju vart slöseri med pengar :P
 
 
Nu funkar tvättstugan som den ska och jag slipper vänta på att slänga in nästa tvätt för att det jag hängt upp ska torka :D 
Underbart med torktumlare, så ni trivs jag med tvätten igen :D
 

 
 
Jag hade tänkt att åka iväg på spinning imorgnbitti, men jag tar och hoppar det!
För varken Mimmie, Jenny eller Louise kunde hänga med så jag tar mig en jogginrunda igen :D
Jag älskar att mina knän inte gör ont länge när jag joggar!!!!
 
Så min plan är att ta mig till Mollys dagis så jag sen kan åka hem med Jocke därifrån så jag hinner duscha innan han åker till jobbet =)
 
Är det någon vänlig själ som har en bra jogginglista på spotify som ni kan skicka över? 
Jag försöker trassla ihop en men det går sisådär  :P
 

 
Nej nu tar jag och avslutar mitt inlägg här... Ska ta och sätta mig i soffan ett tag innan det är dags för att lägga sig i sängen :)
 
 
 
En bild på mig, bästa vännen och hennes fina son :)
<3
 
 
 
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

En lycklig liten familj ser vi ut att vara ;) <3

Svar: Ja, som det ska vara ;) <3<3
Elin Skogsberg

2013-03-05 @ 23:26:51
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0