träning och äcklig kyckling

Hej,Hej
 
 
 
 
 

Idag har jag vart nere och kört Afro dans tillsammans med Louise :) 
Det var som vanligt extremt roligt, älskar att känna mig totalt slut efter ett pass :D

Har även fått i mig lite mat här hemma och barnen sover sen några timmar tillbaka.... Tvätten och städningen är klar så ikväll blir det att bara ta det lugnt :)
Imorgon är det vilodag från träningen för att ladda batterierna tills på Onsdag, för då är det spinning kl 07:00 :D
 
 
 
På tal om något annat... Gjorde kycklinggryta ikväll och jag höll på att spy när jag fick in en kycklingbit i munnen. Så det var tur att jag hade extremt mycket grönsaker i grytan för jag stod och plockade bort all kyckling!
Kycklingen var helt klar, för jag är väldigt noga med det eftersom jag är livrädd för att äta rosa kött!
 
När sånt där händer så överväger jag starkt på att bli vegitarian... Mår illa bara jag tänker på den där äckliga kycklingen!!!!
 
Så det blev kycklinggryta utan kyckling med broccoli idag :)
 

 
Imorgon ska Jocke iväg till sin pappa direkt efter frukost, så jag kommer knappt att få träffa min älskling imorgon :(
Plus att jag lägger mig väldigt tidigt imorgon eftersom jag ska upp och träna kl 07:00 på Onsdag, så jag sover när han kommer hem :(
Får ta igen tiden i helgen <3
 
Min jogginglista är klar nu så nu ska jag sätta mig och skriva ihop en matlista som jag ska följa, tänker inte tvinga resten av familjen att göra det. Men jag tror nog att Molly kommer att äta det jag äter, hon älskar allt som har med grönsaker att göra :)
Särskilt broccoli och avocado, hon är som sin mor <3
 
 
 
Nu ska jag ta och avsluta här för att hinna med att läsa lite bloggar :)
Ha en mysig kväll alla fina :D
 
Puss & Kram
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0