Vännen min

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Bästa du
<3
 
 
 
Du är bara bäst vännen!
 
Jag tror aldrig att du kommer inse hur speciell du är och hur stor betydelse du gör för människor!
Så mycket som du har gjort och gör för mig, du är verkligen underbar på alla sätt och vis!
<3
 
 
Jag vet att du skulle ställa upp för mig vad jag än bad dig om och jag hoppas att du vet att jag gör samma för dig!
 
Du är människan som vet mer om mig själv än vad jag gör. Jag är så glad över att vi har hittat varandra Evve. Det har vart du och jag sen första gången vi träffades, och det är jag verkligen glad över!
 
Jag kommer ALDRIG lämna din sida, du är den bästa och jag älskar dig för att du är precis som du är 
<3
 
 
SHOOLABOBO MÄMÄ
Bara för att ingen annan förstår ;)
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Åååh men underbara du! Satt och log åt alla de fina bilderna först och sen kommer den där texten, vad du är fin min vän! Och du ska veta att jag är så sjukt glad åt att jag har dig!

För som du säger, ända sen vi träffades (då det liksom bara sa klick ;)) ja ända sen dess så har det varit självklart att vi ska vara vi. Kommer aldrig glömma alla våra fina minnen och jag är sååå tacksam att jag har dig.

Vi är visserligen sämst båda två. Men SHOOLABOBO BÄBY i alla fall <3

Du är bäst.

Svar: Bästa du <3 Kan jag kanske komma till dig den 30:e? :)
SHOOLABOBO <3<3
Elin Skogsberg

2013-03-21 @ 12:54:07
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Oj, hade helt missat ditt svar :P Ååh.. jag och Sebbe hade tänkt åka upp till mina päron i påsk. MEN, vi har inte bestämt någon/några dagar än så skulle kunna kolla det :) Tänkte du sova kvar till söndag eller hur tänkte du? :) <3<3

Svar: Jag tänker som du tänker att det blir bäst :P Prata med mannen din och sen hör du av dig vad han tycker :)Så vi inte krockar med ert påskfirande :)
<3<3
Elin Skogsberg

2013-03-25 @ 22:20:57
URL: http://fevelina.blogg.se
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Du får gärna sova :D Men jag kollar och kollar med mamma och dom också om dom har något önskemål om dag :) <3<3

Svar: Kolla igenom din mening igen, hahah ;) Säg till när du vet hur allt blir :D <3<3
Elin Skogsberg

2013-03-25 @ 22:41:26
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0