Varför ska alla tro att dom vet bäst om allt

Hej,hej!
 
 
 
 
 

Skönt att jag har min blogg så jag kan få skriva av mig här hur mycket jag vill!
 
 
Jag blir så extremt arg på vissa människor, förstår inte hur dom orkar vara så negativa och elaka mot människor hela tiden.
 
Allt detta handlar om en söt liten pojke som har klätt ut sig till sin idol YOHIO. Dom har sminkat honom för att han själv VILL och allt detta som en lek!
 
Sen ska alla som tror att dom är så perfekta sitta och säga att hon är en dålig mamma och allt vad dom säger. Tydligen så är allt hon har gjort för sin son fel!
 
Jag blir så arg.... Så med andra ord har inte dom här som säger att hon gör fel sminkat sina barn till påsk? Eller till en maskerad?!
Var det bara jag som ÄLSKADE att stå och sminka mig tillsammans med mamma/mormor/farmor och syster när jag var liten?
Jag har verkligen inte tagit någon som helst skada av att ha sminkat mig!
 
Nej usch fy för såna människor som bara ska klanka ner när man försöker göra sitt barn nöjd!
 
Försök sluta vara så extremt trångsynta hela tiden!!!!
 
 

 
Nu tänker jag inte skriva mer om det gör jag är bara arg och det kommer bara sluta väldigt illa om jag skriver mer!
 
 
 
Idag så hade jag tur att Jockes snälla bror Jesper kom hit och var barnvakt så jag kunde åka iväg och träna :)
Mamma skulle egentligen ha vart barnvakt men hon ringde vid lunch och sa att hon var magsjuk så det gick ju åt skogen... Farmorn kunde inte. Så då ringde jag till Jesper som alltid är lika snäll och ställer upp :)

Så han kom hit och tog han om dom små medans jag fick åka iväg och köra ett härligt Afro-pass :D
 
Träningen gick extremt bra idag och jag kände att jag orkade mer idag än innan :)
 
När jag kom hem så hade han fixat så barnen hade fått mat och den minsta sov så gott i sin säng :)
 
Molly var  såklart överlycklig när Jesper hade vart här. Hon har sprungit runt och sagt hur kul det är att bygga hus med Jesper :P
Hon tycker att vi ska fixa ett eget rum till Jesper så han kan flytta in hos oss :P
 
Jag tror hon tycker väldigt mycket om sin farbror :D
 

 
Nu slutar min älskling, så han är nog snart hemma!
Pratade med han för ett tag sen och dom hade inget att göra så han satt bara och väntade på att klockan skulle bli 22:00 så han kunde åka hem :)
 
Det blir lite OTH mys här hemma innan vi lägger oss :)
Så glad över att min fina älskling har börjat titta på OTH med mig <3
 
 
Men nu ska jag kolla igenom lite bloggar innan Joakim kommer hem :)
 
Hörs imorgon!
 
Puss & Kram
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0