Youtube kan vara bra att ha

Hej,hej!
 
 
 

Idag har jag och barnen vart ute och busat, dom var verkligen jätte leriga och härliga när vi väl gick in ;)
Men båda barnen somnade helt utmattade och överlyckliga efter dagen, så det var helt klart värt allt kladd och tvätt :D
 
 
Jag har vart sådär extremt trött hela dagen idag, så då tänkte jag att ett träningspass är väl det bästa när man är trötter så man får utmana sig lite extra :P
Hittade ett ganska kort men intressant pass på internet :)
Det slutade med att min nacke och panna började rinna så jag antar att det var ett ganska så vettigt pass :D
 
Blev väldigt trött efter det men känner mig ändå piggare i kroppen nu :D
 
Här är iaf den träning jag körde såhär på kvällen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta träningspass kommer jag köra på Lördag också, även om det är min vilodag ;)
 
 
Såhär ser man ut efter lite träning, älskar när det känns att det ger något :D
 
Jag älskar detta, jag är verkligen påväg åt rätt håll och jag tänker ALDRIG sluta med det här :D
 

 
Nu ska jag gå och vika tvätten för tumlaren pep medans jag tränade :)
Sen ska jag mysa ner mig med min underbara Joakim för han kommer snart hem från jobbet. Då blir det One Tree Hill :D
Har äntligen fått honom att börja titta på det :D <3
 
 
Ha en trevlig kväll alla fina människor!
 
Puss & Kram
<3
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Sara

Fyfan vilken bra video du hittat. Tänkte att jag skulle testa den. Efter noll koordination i uppvärmningen så var jag död. Nästa gång ska jag nog ta mig liiite längre :) Du är grym som klarar´t!

Svar: Oh, vad kul att du också testa :D Du klarar den nästa gång :D

Tack <3
Elin Skogsberg

2013-03-11 @ 08:50:12
URL: http://jagoverlevde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0