HEMMA!!!!!

Hej,hej!
 
 
 
 

Nu är vi hemma, eller vi kom hem igår  :)


Det var en trevlig semester men lite jobbig eftersom både Molly och Eddie blev sjuka och jag fick ont i ryggen så jag knappt kunde böja på mig :/ 
Men nu har jag iaf hunnit med att tvätta rent allt som vi hade med oss och även städat här hemma... Vilket också var lite halvjobbigt eftersom min rygg fortfarande gör ont!



Idag så åkte jag och barnen ut till mamma, så nu är jag på mycket bättre humör efter en heldags dos av min underbara mamma :D 
Barnen blev också jätte glada över att få träffa mormor :D 

Både Molly och Eddie sprang till sin mormor som två små galningar när dom fick syn på henne :D

Jag vet, det låter som att vi har vart borta i flera månader och inte bara 10 dagar... Men ingen av oss är vana av att vara ifrån varandra så länge :P 



Barnen blev hemma från dagis idag eftersom vi kom hem så pass sent, men imorgon är det dags för både dagis och jobb :)
Så jag tycker att ni ska hålla tummarna på att jag klarar av att jobba med min hemska ryggvärk!! :)


Jaha, vad tyckte ni alla om Eurovision song contest?
Jag tyckte inte att någon låt var direkt jätte bra om jag ska vara ärlig men jag är väldigt glad över att Robin inte vann för han var verkligen en av dom sämsta!
Skäms på Sverige som skickade ett så värdelöst bidrag!


Även om jag inte gillade någon låt så tycker jag att rätt låt vann!
Håller tummarna på att Sverige kan komma med något bra nästa år, även om jag inte har så stora förhoppningar!

 
Nej, nu ska jag ta och göra mig en härlig kopp ChaiLatte i min fina tassimo som jag har saknat så mycket när vi vart borta. Efter det ska jag fortsätta att prata med Evve och även läsa lite bloggar :)

Puss & Kram
<3
 
 
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Ååh vad härligt att ni är hemma igen :D Så jag har lite att läsa igen :D

Svar: Haha ;) Den från BB eller? :D <3<3

Svar: ja precis :D <3
Elin Skogsberg

2013-05-21 @ 22:13:40
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0