matthelvete

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag tog jag mig en liten sovmorgon! Jocke gick upp och fixade barnen inför dagis själv idag så jag slapp röra mig ;)
Jocke kom hem typ 30 minuter senare och då gick jag upp, men det var skönt att bara få ligga i sängen :D


Efter frukosten så gick jag runt och försökte städa men jag hade inte ork till det så det slutade med att jag satt i soffan och glodde på Desperate housewives :)
Efter lite tv tittande och en tvätt upphängd så var det dags för den där jobbiga lunchen!

När jag väl hade slängt ihop lite lunch till mig så tänkte jag sätta mig i soffan och äta så jag kunde titta på tv samtidigt!
Men lagom till jag kommer fram till mattan så snubblar jag på mig själv(fråga inte hur jag lyckades) så tallriken for i golvet med en jävla smäll.... Mat på hela jävla mattan och tallriken gick i småbitar!
Efter jag hade plockat upp skiten så fick jag värma några ynga spaghetti och ha lite ketchup på! 
Vilken jäkla rolig lunch man fick i sig då!!!!!
 
 
När den där jätte goda lunchen var uppäten så slängde jag in tallriken i diskmaskin och startade den sen åkte jag mot Maxi. 
Köpte lite tvättmedel sen åkte jag och hämtade barnen lite tidigare idag  :) Dom ska gå från 08:30 - 16:30 imorgon så kände att dom kunde få komma hem tidigare idag :)

När jag hämtat dom så åkte vi till mamma för att springa in och hämta Jockes laddare till telefonen, sen så åkte vi ner till mormor och morfar en snabbis och sa hej :)
Efter det så åkte vi hem och busade som galningar!


Barnen sover sen ett par timmar tillbaka och jag har hunnit med att tvätta ett x antal maskiner. Jag har även hunnit med lite plock här hemma :)
Så när jag är klar med det här ska jag fortsätta  att prata med Evve och göra mig en kopp kaffe :)

 
Ska även slänga ut matthelvetet! Gick inte att få bort maten från mattan ordentligt så den tänker jag inte ha kvar!
 
Men nu ska jag ta och avsluta här :)
Ha en trevlig kväll!
 
Puss & Kram
<3
 

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Haha nej men gud, vad roligt! Förlåt.. så synd att det blev som det blev med matta och lunch men.. hahaha!

Förlåt <3
Haha.... <3

Svar: Jag hade säkert skrattat om någon annan än jag gjorde det där :P Men vad arg jag blev på mig själv :O hahah <3

Du är förlåten ;) <3
Elin Skogsberg

2013-05-07 @ 23:18:23
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0