Trötter och tvmys

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag har jag vart iväg och jobbat en sväng med mamma, efter jobbet så åkte vi ut till mamma och försökte sola lite. Det gick inte så bra för vi höll ju på att blåsa bort, så vi gick in ett tag innan vi åkte och hämtade barnen på dagis.

Efter dagis så åkte vi alla ut till mormor och morfar en sväng för dom ringde och frågade om jag ville komma med barnen och fika sen :)
Vi blev inte kvar hos mormor och morfar så där jätte länge för Eddie var helt slut efter dagis och ville bara sova. Så vi körde hem mamma och sen så åkte vi hemåt också :)

Eddie somnade en lite stund i bilen så när vi kom hem så orkade båda med lite bus innan han skulle sova :)


Molly och jag har setat och kollat lite på tv innan hon skulle sova, hon fick faktiskt vara uppe till 19:30 idag :)



Imorgon så ska Mimmie och Molly till badhuset en sväng.. Jag skulle egentligen hänga med men jag ska jobba med mamma så det går tyvärr inte :/
Hoppas Molly tycker det är kul i badhuset, för det är första gånger som hon ska dit :)




Sen hoppas jag även att jag hinner jobba klart innan träningen börjar för jag vill verkligen inte missa den! Det är ett av mina favoritpass :)





Nu ska jag gå och vika tvätten innan Criminal Minds börjar :) Ha en trevlig kväll alla fina :)

Puss & Kram
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0