utbildning del2

Hej,hej!
 
 
 
 

Idag har jag vart på utbildning del2 på Friskis&Svettis :) 

Så nu är det HLR kvar sen så ska vi ner och få lite brandövning ochta kort sen även få nycklar och kläder :)



 
Nu sitter jag här och är lite deppig för att jag inte fick gå på Afron idag :/ Men hade ju ifs kul på utbildningen!


Jag glömde bort att ta hem Jockes laddare från mamma idag som vi glömde där i helgen... Plus att jag glömde bort att köpa hem tvättmedel, så ikväll lär jag ju få höra att jag också är glömsk och att det inte är så lätt att alltid komma ihåg allt :P

Så imorgon ska jag komma ihåg båda sakerna, särskilt tvättmedlet för vi måste hinna tvätta massor av kläder inför Danmarksresan :)

Jag kommer inte på något att skriva... Det kan nog bero på att jag känner av lite smärta i ryggen så jag sitter här och rädd för att få sådär extremt ont igen. Så nu tar jag och avslutar och gör mig en kopp kaffe och hoppas på att smärtan försvinner!!!

Skriver senare om det ploppar upp något och om smärtan försvinner :)
Puss & Kram
<3
 

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0