Fredag

Hej,hej!
 
Vi är redan klar för dagen... Medan jag fixade all tvätt så städade barnen sina rum och fick lägga in sina kläder i garderoben. Efter det hade barnen smurfdisco På Eddies rum medan jag dammade och dammsög :)
Eddie la sig precis och Molly och jag jag sitter i soffan och Smälter maten :)
 
Molly och Eddie har haft smurfdisco hela veckan då nu går jag runt och sjunger på dom där låtarna även när barnen sover, börjar bli lite smått trött på den skivan... Men,men vad gör man inte för barnen :P
 
När Jocke slutar klockan 16:00 så ska jag åka iväg och jobba, så Jocke får åka och handla med barnen sen. Jag kommer ju ingenstans utan bilen.
 
Vi måste verkligen ta tag i det Där med att köpa en till bil.barnen har ju vart hemma från dagis den här veckan så då funkar det jätte bra med en bil. Men nästa vecka så ska barnen förhoppningsvis gå på dagis och då blir det mindre lätt med en bil. Jocke jobbar ju 07:00-16:00 nästa vecka också och barnen börjar inte försen klockan 09:00.... Och det kommer inte funka att dra upp barnen jätte tidigt och först skjutsa Jocke till jobbet eftersom dom är extremt morgontrötta. Så i helgen får vi leta bil ordentligt!
 
Nej nu ska jag spela lusen med Molly för hon har strax ätit upp sin glass :)
 
Ha en trevlig helg alla fina!
Puss & Kram 
<3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0