God morgon

Hej,hej!
 
 
Nu har jag precis plockat undan frukosten och barnen är i full gång inne på Mollys rum med smurfarna på högsta volym. Lilla Eddie börjar bli mycket bättre nu, jag tror faktiskt att han är näst intill feberfri idag :)
 
Vilket är tur eftersom Molly och Eddie ska vara hos sin farmor idag när vi åker till Sthlm!
 
Eddie väckte mig och Molly kl 09:45 idag så vi kanske hinner mer lite här hemma innan Joakim kommer hem. Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klarasp jag kan fixa den. Sen ska det packas lite åt barnen så dom har alla kläder som behövs :)
 
Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen köra igång här hemma! Ha en trevlig dag :)
 
Puss & Kram <3

Vad folk tycker ^^
Postat av: Evelina - mamma till lille Emil ♥

Ååh vad det är kul att se uppdateringar :D:D <3

Svar: Ja visst är jag duktig :D<3
Elin Skogsberg

2013-11-26 @ 12:26:18
URL: http://fevelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0