Hallen

Hej,hej!
 
 
Nu har vi ätit frukost här hemma och lilla Eddie som fortfarande är sjuk ligger och sover igen. Molly håller på och bäddar sin säng och lägger i ordning alla sina Gosedjur, vilket är väldigt viktigt för henne :P
 
Själv så eldar jag för att försöka få upp värmen i det här iskalla huset :P 
 
Igår så hann jag med att måla klart taket i hallen och Jocke hann måla ena delen på väggarna i hallen... Så när jag får min lön så ska vi åka och köpa golv till hallen också :) äntligen går det lite framåt med huset, längtar tills vi kan sätta ut huset på annons :)
 
Idag så ska Molly på ridningen med Mimmie och mig förstås :P hon har tjatat hela veckan om att hon vill till stallet för dom har börjat rida över bommar och hon tycker det är lite extra roligt ;) 
Efter ridningen så ska jag iväg på en grej med Friskis. Dom ska prata lite om flytten till Svea plan och sådär :)
 
Så ikväll kommer jag tyvärr inte hinna med så mycket här hemma.
 
Nej nu ska jag gå och kolla hur det går för Molly med sängen :) ha en toppen dag!
 
Puss & Kram <3

Vad folk tycker ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0